Onderwijsaanbod

Het Farelcollege is een brede school. Dat betekent dat we bijna alle niveaus in huis hebben, van een goede vmbo tot tweetalig vwo. Welk schooladvies je ook hebt: grote kans dat je hier op je plek zit.

Dakpanklassen

In de eerste kom je in een ‘dakpanklas’: dat zijn altijd twee niveaus samen. Zo kun je in het brugklasjaar goed ontdekken welk niveau het beste bij je past. Op onze school kun je makkelijk opstromen of juist een stapje terugdoen. Aan het begin van het tweede jaar zit je daardoor waarschijnlijk in de klas waar je helemaal past. Deze zes brugklassen zijn er:

• vmbo basis - vmbo kader
  • vmbo kader - mavo
  • mavo - havo
  • havo - vwo
  • havo - vwo tweetalig
  • vwo

Vmbo

Op het vmbo mag je met je hoofd én je handen aan de slag. We hebben veel aandacht voor het werk dat je later wilt gaan doen. Huiswerk maak je vooral op school, zodat je thuis tijd hebt voor leukere dingen. We beginnen elke dag met de dagstart.

Lees hier meer over ons vmbo.

Mavo

Het Farelcollege heeft een uitstekende mavo. Je wordt goed voorbereid op je toekomst en naast algemene vakken is er ruimte voor sport en cultuur. Heb jij mavo-advies? Dan zit je hier vast en zeker op je plek.

Lees hier meer over onze mavo.

Lyceum

Het lyceum bestaat uit de havo en het vwo. We beloven je goed onderwijs en veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. We begeleiden je terwijl jij in the lead bent. Enne… heb je al eens aan tweetalig onderwijs (tto) gedacht?

Lees hier meer over ons lyceum.

Laptops

Op onze school werken we met laptops

Klik hier voor meer informatie
  • Privacy-overzicht

Privacy-overzicht

Deze website gebruikt Google Analytics, Hotjar en Facebook-pixel om anonieme informatie te verzamelen, zoals het aantal bezoekers van de site en de meest populaire pagina's.